Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Крытэрыі і паказчыкі ацэнкі эфектыўнасці вынікаў інавацыйнай дзейнасці

Дата: 9 января 2023 в 22:02, Обновлено 9 января 2023 в 22:55
Автор: Гурин Н. В.

Крытэрыі і паказчыкі ацэнкі эфектыўнасці вынікаў інавацыйнай дзейнасці

Крытэрыі

Паказчыкі

Інструментарый

І ступень агульнай сярэдняй адукацыі

Кагнітыўна-пазнавальны (ведавы) крытэрый

Веды  пра этнакультуру беларусаў

Анкетаванне, аналіз адукацыйных вынікаў

Ступень адэкватнасці (правільнасць) і паўната аб’ёму ведаў

Эмацыянальна-матывацыйны крытэрый

Эмацыянальны водгук, цікавасць да з’явы этнакультуры

Колькасныя паказчыкі (удзел у мерапрыемствах)

Фіксацыя водгуку па знаку (падабаецца, не падабаецца) і асмысленні (чаму?), цікавасць (пасіўная, эпізадычная, пастаянная, актыўная);

матывацыя: няўстойлівая, спантанная, устойлівая

Аксіялагічны (каштоўнасна-арыентаваны) крытэрый

Разуменне каштоўнасцей этнакультуры

Анкетаванне, маніторынг

Прызнанне каштоўнасці відаў, элементаў, маральных, ідэйна-сэнсавых асноў этнакультуры

Творчыя работы этнаграфічнага характару

Дзейнасны крытэрый

Дзейнасны вопыт культуралагічнай адпаведнасці паводзін, захаванне

норм этнаэтыкету, талерантная пазіцыя ва ўзаемаадносінах

Назіранне, анкетаванне, творчыя работы

Наяўнасць вопыту, ступень яго развіцця ў побыце, на свяце, у абрадзе, ва ўзаемаадносінах з аднагодкамі, з людзьмі старэйшага і малодшага ўзросту

Творчы

Вопыт творчасці ў этнакультурнай традыцыі ў сучасных формах, у супрацоўніцтве з прадстаўнікамі іншых этнасаў

Колькасныя паказчыкі (удзел у творчых аб’яднаннях), творчыя работы

Стварэнне варыянтаў тэкстаў, напеваў, элементаў харэаграфіі,  дзеянні на аснове ведаў і валодання традыцыйнымі формамі

ІІ ступень агульнай сярэдняй адукацыі

Кагнітыўна-пазнавальны (ведавы) крытэрый

Сістэма ведаў пра этнакультуру, яе марфалогію, функцыі

Анкетаванне, аналіз адукацыйных вынікаў

Ступень адэкватнасці (правільнасць) і паўната аб’ёму ведаў

Эмацыянальна-матывацыйны

Эмацыянальны водгук, цікавасць да з’явы этнакультуры, неабходнасць больш даведацца і засвоіць вобразы ў працэсе адукацыі і самаадукацыі

Колькасныя паказчыкі (удзел у мерапрыемствах)

Фіксацыя водгуку па асэнсаванні, цікавасць (пасіўная, эпізадычная, пастаянная, актыўная); матывацыі: няўстойлівая, спантанная, устойлівая

Аксіялагічны (каштоўнасна-арыентаваны)

Разуменне каштоўнасцей этнакультуры, адносіны і ўсведамленне яе каштоўнасцей і пераемнасці ў развіцці культуры

Анкетаванне, маніторынг

Прызнанне каштоўнасці відаў, элементаў, маральных, ідэйна-сэнсавых асноў этнакультуры, здольнасць абнавіць свае адносіны і разуменне этнакультурных каштоўнасцей

Творчыя работы этнаграфічнага характару

Дзейнасны крытэрый

Дзейсны вопыт культуралагічнай адпаведнасці паводзін, свядомае выкарыстанне норм этнаэтыкету, аб’ектыўная і талерантная пазіцыя ва ўзаемаадносінах з аднагодкамі і людзьмі старэйшага ўзросту

Назіранне, анкетаванне, творчыя работы

Наяўнасць вопыту, ступень яго развіцця ў побыце, на свяце, у абрадзе, ва ўзаемаадносінах з аднагодкамі, з людзьмі старэйшага і малодшага ўзросту

Творчы

Вопыт творчасці ў этнакультурнай традыцыі ў сучасных формах, у супрацоўніцтве з прадстаўнікамі іншых этнасаў

Колькасныя паказчыкі (удзел у творчых аб’яднаннях), творчыя работы

Стварэнне варыянтаў тэкстаў, напеваў, харэаграфічнага руху, драматургічныя павароты дзеянні на аснове ведаў і валодання традыцыйнымі формамі; творчая камунікацыя

ІІІ ступень агульнай сярэдняй адукацыі

Кагнітыўна-пазнавальны (ведавы)

Сістэма ведаў пра этнакультуру розных відаў і рэгіёнаў, яе марфалогію, функцыі і сувязі

Анкетаванне, аналіз адукацыйных вынікаў

Ступень адэкватнасці (правільнасць) і паўната аб’ёму ведаў

Эмацыянальна-матывацыйны

Эмацыянальны водгук, цікавасць да з’явы этнакультуры, неабходнасць больш даведацца і засвоіць вобразы ў працэсе адукацыі і самаадукацыі

Колькасныя паказчыкі (удзел у мерапрыемствах)

Фіксацыя водгуку па  асэнсаванні (чаму?), цікавасці (пасіўная, эпізадычная, пастаянная, актыўная); матывацыі: няўстойлівая, спантанная, устойлівая

Аксіялагічны

(каштоўнасна-арыентаваны)

Разуменне каштоўнасцей этнакультуры, усведамленне яе прыроды і пераемнасць ў развіцці культуры

Анкетаванне, маніторынг

Прызнанне каштоўнасці відаў, элементаў, маральных, ідэйна-сэнсавых асноў этнакультуры, здольнасць абнавіць свае адносіны і разуменне этнакультурных каштоўнасцей

Творчыя работы этнаграфічнага характару

Дзейнасны крытэрый

Дзейнасны вопыт культуралагічнай адпаведнасці паводзін, захаванне

норм этнаэтыкету, аб'ектыўная і талерантная пазіцыя ва ўзаемаадносінах

Назіранне, анкетаванне, творчыя работы

Наяўнасць вопыту, ступень яго развіцця ў побыце, на свяце, у абрадзе, ва ўзаемаадносінах з аднагодкамі, з людзьмі старэйшага і малодшага ўзросту, у міжкультурным узаемадзеянні

Творчы

Вопыт творчасці ў этнакультурнай традыцыі, у рэгіянальнай спецыфіцы, у сучасных формах, у супрацоўніцтве з прадстаўнікамі іншых этнасаў

Колькасныя паказчыкі (удзел у творчых аб’яднаннях), творчыя работы

Стварэнне варыянтаў тэкстаў, напеваў, харэаграфічнага руху, драматургічныя павароты дзеянні на аснове ведаў і валоданнея традыцыйных формаў; творчая камунікацыя

Уключэнне педагогаў у даследчую дзейнасць у рамках рэалізацыі інавацыйнага праекта

Міні даследаванне педагогаў

Параўнальны аналіз

Авалоданне педагогамі этнакультурнымі тэхналогіямі

Выкарыстанне этнакультурных тэхналогій

Колькасць педагогаў, якія валодаюць тэхналогіямі

Параўнальны аналіз

Устойлівая матывацыя выкарыстання этнакультурных тэхналогій

Узровень матывацыі

Анкетаванне

Якасць кіравання інавацыйным працэсам                                                                                 

Наяўнасць сістэмы стымулявання педагагічных работнікаў

Маніторынг, аналіз і кантроль якасці інавацыйнай дзейнасці

Рацыянальнае планаванне інавацыйнай дзейнасці

Анкеты, маніторынгавыя мерапрыемствы

Узаемадзеянне ўсіх удзельнікаў інавацыйнай дзейнасці

Усталяванне партнёрскіх сувязей

Усведамленне новай ролі ў адукацыйным працэсе

 Задавальненне запытаў бацькоў на адукацыйныя паслугі

Спрыяльны псіхалагічны клімат

Анкеты, маніторынгавыя мерапрыемствы

Задаволенасць вынікамі інавацыйнай дзейнасці           

Ступень задаволенасці ўсіх суб’ектаў адукацыйнага працэсу інавацыйнай дзейнасцю

Анкеты

Матывацыя педагогаў да трансляцыі інавацыйнага прафесійнага вопыту

Колькасць публікацый, семінараў

Метад экспертных ацэнак

Стварэнне інфармацыйнай прасторы па вініках вопыту

Колькасць аўтарскіх метадычных прадуктаў

Метад экспертных ацэнак

Узровень сфарміраванасці асобы вучня як носьбіта этнакультурных каштоўнасцей          

Узровень авалодання моўнай, маўленчай, інфармацыйнай, культурнай кампетэнцыямі

Анкеты, маніторынгавыя мерапрыемствы

Арганізацыя факультатыўных заняткаў і іх рэалізацыя

Колькасная наяўнасць праграм, якія рэалізуюцца ва ўстанове адукацыі (колькасць і % ахопу вучняў факультатыўнымі заняткамі і заняткамі па інтарэсах)

Анкеты, маніторынгавыя мерапрыемствы

Далучэнне да этнакультурнай прасторы

Колькасць мерапрыемстваў і колькасць наведвальнікаў музеяў, выстаў, экскурсій, сустрэч  і г.д.

Анкеты, маніторынгавыя мерапрыемствы

 Эфектыўнасць удзелу ў конкурсах, канферэнцыях

2018/2019 н.г.

  • адкрыты раённы фестываль патрыятычнай песні “Сэрца зямлі маёй” – дыпломы І і ІІІ ступені;
  • раённы этап Х абласнога конкурса “Галасы гісторыі” – дыплом ІІ ступені;
  • абласная пошукава-даследчая акцыя “Гісторыя Перамогі ў маёй сям’і” – дыплом ІІІ ступені;
  • абласны этап рэспубліканскага конкурса “Не меркне летапіс Перамог” (намінацыя “Зорачка на карце раёна”) – дыплом ІІ ступені;
  • раённая выстава работ педагогаў і вучняў “Велікодны кірмаш” – дыплом за перамогу ў намінацыі “Велікодны сувенір”;
  • рэспубліканскі творчы конкурс юных чытальнікаў “Жывая класіка” – дыплом ІІ ступені;
  • абласны конкурс фотаработ “Мы памятаем…” – дыплом ІІІ ступені; 
  •  2019/2020 н.г.
  • рэгіянальны этап міжнароднага конкурса дзіцячай творчасці “Прыгажосць Божага свету” – дыплом ІІІ ступені”;
  • раённы этап рэспубліканскай фларыстычнай выставы-конкурса “Лёд. Кветкі. Фантазія” – дыплом ІІІ ступені;
  • раённы этап абласной віктарыны “Гэты дзень мы набліжалі, як маглі!”, прысвечаны 75-годдзю Перамогі савецкага народа ў Вялікай Айчыннай вайне – дыплом ІІІ ступені;
  • раённы завочны этап рэспубліканскага творчага конкурса юных чытальнікаў “Жывая класіка” – дыплом ІІ ступені;
  • раённы этап абласнога конкурса фотаздымкаў “Я памятаю! Я ганаруся!”, прысвечаны 75-годдзю Перамогі ў Вялікай Айчыннай вайне – дыплом І ступені, два дыпломы ІІ ступені, два дыпломы ІІІ ступені;
  •  рэспубліканскі фестываль-конкурс творчасці дзяцей і моладзі “Вянок славы” – тры дыпломы ІІІ ступені;

2020/2021 н.г.

  • XIV раённая навукова-практычная канферэнцыя “Шлях да пазнання” (даследчая работа вучаніцы VIII класа Звонка Маргарыты “Этнаграфічная лексіка ў нарысе У.Караткевіч “Зямля пад белымі крыламі” пад кіраўніцтвам Камера Л.М.) – дыплом ІІІ ступені;
  • раённы этап XXIV Рэспубліканскай выставы-конкурса дэкаратыўна-прыкладной творчасці вучняў “Калядная зорка” (дыплом ІІ ступені і два дыпломы ІІІ ступені);
  • раённы конкурс на лепшае пісьмо замежнаму сябру “Ветлівы Карэліцкі край” – дыпломы І і ІІ ступені;
  • Рэспубліканская Гадзіна памяці “Каханне і подзвіг”, прысвечаная героям Вялікай Айчыннай вайны Зінаідзе Тусналобавай-Марчанка і Іосіфу Марчанку – дыплом ІІІ ступені”;
  • абласны конкурс экскурсійна-пазнаваўчага конкурса “З міру па нітцы” – дыплом лаурэата конкурса;
  • VІІІ абласная адкрытая навукова-практычная краязнаўчая канферэнцыя вучняў “Край Гарадзенскі” (даследчая работа вучаніцы ХІ класа Аўчук Эльвіры “Таямніцы Петрапаўлаўскай царквы вёскі Вялікія Жухавічы” пад кіраўніцтвам настаўніка гісторыі Врублеўскай І.Г.) – дыплом ІІ ступені;    
  • 2021/2022 н.г.

- раённы этап ХХV Рэспубліканскай выставы-конкурса дэкаратыўна-прыкладной творчасці вучняў “Калядная зорка” – дыплом І ступені;

- Епархіяльная дыстанцыйная алімпіяда школьнікаў, прысвечаная 800-годдзю благавернага князя Аляксандра Неўскага – два дыпломы ІІІ ступені;

- абласны фестываль-конкурс “Таленты Прынямоння-2022” – дыплом ІІ ступені;

- абласны конкурс “Камп’ютарныя распрацоўкі” (мабільны дадатак “Тэст гісторыі Беларусі”) – дыплом ІІІ ступені;

  • ІХ абласная адкрытая навукова-практычная краязнаўчая канферэнцыя вучняў “Край Гарадзенскі” (даследчая работа вучаніцы ХІ класа Лебядзевіч Паўліны “Слаўныя людзі зямлі Жухавіцкай” пад кіраўніцтвам настаўніка гісторыі і грамадазнаўства Мамончык І.В.) – дыплом ІІІ ступені;
  • абласны экскурсійна-пазнаваўчы праект з элементамі пачатковай тэхнічнай творчасці "З міру па нітцы" - дыплом ІІІ ступені.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.