Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы з педагагічнымі кадрамі

Дата: 4 мая 2016 в 20:10, Обновлено 2 ноября 2020 в 22:22
Автор: Колб А. С.

 АРГАНІЗАЦЫЯ РАБОТЫ З ПЕДАГАГІЧНЫМІ КАДРАМІ

№ п/п

Мерапрыемствы

Тэрмін выканання

Адказны

Метадычная, навукова-метадычная работа

Арганізацыя работы метадычных фарміраванняў

Жнівень

Гасціло Т.В.

Інструктыўна-метадычная  нарада “Аб асаблівасцях  арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе з улікам рэкамендацый вынікаў рэспубліканскага маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі”

Гасціло Т.В.

Індывідуальныя і групавыя кансультацыі  для настаўнікаў-прадметнікаў, настаўнікаў пачатковых класаў па складанні тэматычнага планавання, па вядзенні дакументацыі

Гасціло Т.В.

Індывідуальная кансультацыя “Рэсурснае забеспячэнне правядзення факультатыўных заняткаў”(планы, праграмы,  ВМК)

Гасціло Т.В.

МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук

“Арганізацыя адукацыйнага працэсу ў 2020/2021 н.г.”

Хвалько С.А.

МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук

“Арганізацыя адукацыйнага працэсу ў 2020/2021 н.г.”

Ламаносава Т.Г.

МА настаўнікаў пачатковых класаў

“Актуальныя пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 н.г.”

Івашка А.З.

МА класных кіраўнікоў

Асноўныя патрабаванні да планавання выхаваўчай работы ва ўстанове адукацыі ў 2020/2021 н.г.

Мамончык І.В.

Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў

Нарматыўна-прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу

Гасціло Т.В.

Творчая група педагогаў-наватараў

Планаванне работы на 2020/2021 навучальны год

Верасень

Гурын Н.У.

Метадычны савет

1. Змест метадычнай работы з педагагічнымі кадрамі ў 2020/2021 н.г. і арганізацыя дзейнасці педагагічнага калектыву па рэалізацыі метадычнай праблемы ўстановы адукацыі.

2. Зацвярджэнне планаў работы метадычных фарміраванняў на 2020/2021 н.г.

3. Планаванне работы па ажыццяўленні самаадукацыйнай дзейнасці; абагульненні вопыту работы педагогаў у 2020/2021 н.г.

Гасціло Т.В.

Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў

Планаванне выхаваўчай работы з класным калектывам

Гурын Н.У.

Маніторынг прафесійных патрэб маладога педагога

Гасціло Т.В.

Удзел у конкурсе кабінетаў гісторыі і грамадазнаўства

Гасціло Т.В.

Врублеўская І.Г.

Мамончык І.В.

Інструктыўная нарада

Парадак правядзенне І этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Кастрычнік

Гасціло Т.В.

МА класных кіраўнікоў

Фарміраванне актыўнай грамадзянскай пазіцыі вучняў сродкамі пазакласных мерапрыемстваў

Мамончык І.В.

Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў

Паўрочнае планаванне: фармуліроўка мэты, пастаноўка задач урока, структура ўрока. Тыпалогія ўрокаў.

Гасціло Т.В.

Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў

Сацыяльна-педагагічная характарыстыка класнага калектыву

Гурын Н.У.

Работа з рэзервам кадраў

Здароўезберагаючае асяроддзе ўстановы адукацыі як сродак забеспячэння аховы і ўмацавання здарояў вучняў

Камера Л.М.

МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук

Сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі і электронныя сродкі навучання як фактар павышэння якасці адукацыйнага працэсу

Лістапад

Хвалько С.А.

МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук

Інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі і арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў

Ламаносава Т.Г.

МА настаўнікаў пачатковых класаў

Асаблівасці арганізацыі, кіравання і кантролю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнет-рэсурсаў

Івашка А.З.

Праблемны семінар

Фарміраванне этнакультурных кампетэнтнасці педагогаў

Гурын Н.У.

Удзел у раённай НПК педагогаў “Асоба. Адукацыя. Грамадства”

Гасціло Т.В.

Творчая група педагогаў-наватараў

Узаемасувязь эфектыўнага педагагічнага і інавацыйнага вопыту

Снежань

Гурын Н.У.

Метадычны савет

Метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі

Гасціло Т.В.

Правядзенне фестывалю навацыі

“Нашы поспехі і дасягненні”

Гурын Н.У.

Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў

Кантрольна-ацэначная дзейнасць на вучэбным занятку. Выкарыстанне рэфлексіі ў адукацыйным працэсе.

Гасціло Т.В.

Работа з рэзервам кадраў

Дыягностыка лідарскіх якасцей педагогаў, якія састаяць у рэзерве

Харуцкая С.А.

Пастаянна дзеючы семінар

 “Удасканаленне арганізацыі адукацыйнага працэсу як умовы для дасягнення якаснай адукацыі”

Выкарыстанне ЭСН у адукацыйным працэсе

Гасціло Т.В.

МА класных кіраўнікоў

Роля сям’і і школы ў далучэнні падлеткаў да здаровага ладу жыцця

Студзень

Мамончык І.В.

Творчая група педагогаў-наватараў

Прэзентацыя ўзораў эфектыўнага педагагічнага вопыту

Гурын Н.У.

Метадычная дэкада

 Інавацыйныя падходы  і выкарыстанне ІКТ у адукацыйным працэсе

Гасціло Т.В.

Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў

Дыферэнцыраваная і індывідуальная работа  з вучнямі па  ліквідацыі прабелаў у ведах вучняў

Люты

Гасціло Т.В.

Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў

Арганізацыя і правядзенне класнай гадзіны. Тэхналогія падрыхтоўкі

Гурын Н.У.

Пастаянна дзеючы семінар “Удасканаленне арганізацыі адукацыйнага працэсу як умовы для дасягнення якаснай адукацыі”

Выкарыстанне сэрвісаў Веб 2.0 у адукацыйным працэсе

Сакавік

Камера Л.М.

Работа з рэзервам кадраў

Забеспячэнне бяспечнага адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі

Камера Л.М.

Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў

Абмеркаванне матэрыялаў стажорскай практыкі

Гасціло Т.В.

МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук

Асаблівасці работы з адукацыйна матываванымі вучнямі

Хвалько С.А.

МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук

Эфектыўныя метады і прыёмы рашэння практыка-арыентаваных заданняў і заданняў з міжпрадметным зместам на розных этапах і ўзроўнях навучання

Ламаносава Т.Г.

МА настаўнікаў пачатковых класаў

Арганізацыя работы з адукацыйна матываванымі вучнямі на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Івашка А.З.

Творчая група педагогаў-наватараў

Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці за 2020/2021 н.г. Планаванне работы на 2021/2022 н.г.

Красавік

Гурын Н.У.

Тыдзень маладога спецыяліста

Гасціло Т.В.

Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў

Аналіз выхаваўчай работы ў класным калектыве

Гурын Н.У.

Метадычны савет

Самаадукацыя як сродак развіцця прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў

Абагульненне вопыту работы педагогаў (Крупко Г.У., Дзедавец А.У., Врублеўская І.Г.)

Гасціло Т.В.

ІМН па правядзенні выніковай атэстацыі вучняў і выпускных экзаменаў

Май

Камера Л.М.

МА класных кіраўнікоў

Аукцыён педагагічнага вопыту

Мамончык І.В.

МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук

Прафесійна-асобасныя крытэрыі ацэнкі паспяховасці педагога

Хвалько С.А.

МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук

Творчая лабараторыя настаўніка

Ламаносава Т.Г.

Пасяджэнне МА настаўнікаў пачатковых класаў

Падвядзенне вынікаў работы МА за 2020/2021 н.г.

Івашка А.З.

Работа з рэзервам кадраў

Выкананне працоўнай і выканаўчай дысцыпліны ва ўстанове адукацыі

Камера Л.М.

Анкетаванне педагогаў па выяўленні эфектыўнасці арганізацыі метадычнай работы і фарміраванні праблемнага поля на 2021/2022 навучальны год

Гасціло Т.В.

Пасяджэнне МС

Аналіз метадычнай работы ў 2020/2021 н.г.

Чэрвень

Гасціло Т.В.

Атэстацыя педагагічных кадраў

Правядзенне выбараў атэстацыйнай камісіі

19.09

Камера Л.М.

Афармленне вугалка па атэстацыі педагагічных работнікаў

Верасень

Старшыня АК

Інструктыўна– метадычная нарада для членаў атэстацыйнай камісіі па арганізацыі атэстацыі педагагічных кадраў у 2020/2021  навучальным годзе. Знаёмства педагагічных работнікаў з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі

Верасень

Гасціло Т.В.

Правядзенне кансультацый для педагагічных работнікаў па пытаннях правядзення атэстацыі

Па меры паступлен-ня

заяў

Гасціло Т.В., старшыня АК

Разгляд заяў аб атэстацыі на вышэйшую, першую, другую кваліфікацыйную катэгорыю

Па меры паступлен-ня

заяў

Старшыня АК

Выдача накіраванняў педагагічным работнікам на здачу кваліфікацыйнага экзамена

На працягу 3 дзён пасля зацвяр-джэння загадам

Старшыня АК

Азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з графікам (дапаўненнямі да графіка) атэстацыі

У адпавед-насці з пададзены-мі заявамі

Старшыня АК

Складанне і ўзгадненне з атэстуемымі педагагічнымі работнікамі праграмы вывучэння яго прафесійнай дзейнасці

Па індывіду-альным плане

Старшыня АК

Індывідуальнае азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з патрабаваннямі да кваліфікацыйнай катэгорыі

У адпавед-насці з пададзены-мі заявамі

Старшыня АК

Фарміраванне экспертных груп па вывучэнню педагагічнай дзейнасці атэстуемага

Згодна з праграмай вывучэння

Старшыня АК

Узгадненне з атэстуемымі педагагічнымі работнікамі форм прадстаўлення вопыту работы

Згодна з праграмай вывучэння

Старшыня АК

Суразмовы, індывідуальнае кансультаванне атэстуемых педагагічных работнікаў

Згодна з праграмай вывучэння

Камера Л.М., старшыня АК

Вывучэнне прафесійнай дзейнасці атэстуемых педагагічных работнікаў

Згодна з праграмай вывучэння

АК

Сістэматызацыя і абагульненне вынікаў дзейнасці атэстуемых педагагічных работнікаў. Падрыхтоўка матэрыялаў па выніках вывучэння педагагічнай дзейнасці атэстуемых.

Згодна з праграмай вывучэння

Старшыня АК

Падрыхтоўка характарыстыкі на атэстуемых педагагічных работнікаў

Згодна з праграмай вывучэння

Старшыня АК

Азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з характарыстыкамі

За тыдзень да атэстацый-нага субяседа-вання

Старшыня АК

Пасяджэнне атэстацыйнай камісіі

Згодна з графікам атэстацыі (дапаўнен-няў да графіка атэстацыі)

Старшыня АК

Падвядзенне вынікаў работы АК

Май

Гасціло Т.В., старшыня АК

Вывучэнне, абагульненне эфектыўнага педагагічнага вопыту

Выкарыстанне мультымедыйных прэзентацый і ЭСН у выкладанні тэхнічнай працы як сродак павышэння эфектыўнасці адукацыйнага працэсу

Красавік

Крупко Г.У.

Фарміраванне ў вучняў асобаснай і сацыяльнай ідэнтычнасці на традыцыях і каштоўнасцях беларускага народа ва ўрочнай і пазаўрочнай дзейнасці

Дзедавец А.У.

Фарміраванне этнакультурных кампетэнцый сродкамі музейнай педагогікі

Врублеўская І.Г.

Павышэнне кваліфікацыі і самаадукацыя педагогаў

Павышэнне кваліфікацыі настаўнікаў-прадметнікаў (у адпаведнасці з планам)

На працягу года

Гасціло Т.В.

Узгадненне тэм самаадукацыі настаўнікаў на пасяджэнні МС

Верасень

Гасціло Т.В.

Прэзентацыя матэрыялаў  самаадукацыйнай дзейнасці на пасяджэннях МА

Красавік

Кіраўнікі МА

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.