АРГАНІЗАЦЫЯ РАБОТЫ З ПЕДАГАГІЧНЫМІ КАДРАМІ
№ п/п |
Мерапрыемствы |
Тэрмін выканання |
Адказны |
Метадычная, навукова-метадычная работа |
|||
|
Арганізацыя работы метадычных фарміраванняў |
Жнівень |
Гасціло Т.В. |
|
Інструктыўна-метадычная нарада “Аб асаблівасцях арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе з улікам рэкамендацый вынікаў рэспубліканскага маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі” |
Гасціло Т.В. |
|
|
Індывідуальныя і групавыя кансультацыі для настаўнікаў-прадметнікаў, настаўнікаў пачатковых класаў па складанні тэматычнага планавання, па вядзенні дакументацыі |
Гасціло Т.В. |
|
|
Індывідуальная кансультацыя “Рэсурснае забеспячэнне правядзення факультатыўных заняткаў”(планы, праграмы, ВМК) |
Гасціло Т.В. |
|
|
МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук “Арганізацыя адукацыйнага працэсу ў 2020/2021 н.г.” |
Хвалько С.А. |
|
|
МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук “Арганізацыя адукацыйнага працэсу ў 2020/2021 н.г.” |
Ламаносава Т.Г. |
|
|
МА настаўнікаў пачатковых класаў “Актуальныя пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 н.г.” |
Івашка А.З. |
|
|
МА класных кіраўнікоў Асноўныя патрабаванні да планавання выхаваўчай работы ва ўстанове адукацыі ў 2020/2021 н.г. |
Мамончык І.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў Нарматыўна-прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу |
Гасціло Т.В. |
|
|
Творчая група педагогаў-наватараў Планаванне работы на 2020/2021 навучальны год |
Верасень |
Гурын Н.У. |
|
Метадычны савет 1. Змест метадычнай работы з педагагічнымі кадрамі ў 2020/2021 н.г. і арганізацыя дзейнасці педагагічнага калектыву па рэалізацыі метадычнай праблемы ўстановы адукацыі. 2. Зацвярджэнне планаў работы метадычных фарміраванняў на 2020/2021 н.г. 3. Планаванне работы па ажыццяўленні самаадукацыйнай дзейнасці; абагульненні вопыту работы педагогаў у 2020/2021 н.г. |
Гасціло Т.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў Планаванне выхаваўчай работы з класным калектывам |
Гурын Н.У. |
|
|
Маніторынг прафесійных патрэб маладога педагога |
Гасціло Т.В. |
|
|
Удзел у конкурсе кабінетаў гісторыі і грамадазнаўства |
Гасціло Т.В. Врублеўская І.Г. Мамончык І.В. |
|
|
Інструктыўная нарада Парадак правядзенне І этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах |
Кастрычнік |
Гасціло Т.В. |
|
МА класных кіраўнікоў Фарміраванне актыўнай грамадзянскай пазіцыі вучняў сродкамі пазакласных мерапрыемстваў |
Мамончык І.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў Паўрочнае планаванне: фармуліроўка мэты, пастаноўка задач урока, структура ўрока. Тыпалогія ўрокаў. |
Гасціло Т.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў Сацыяльна-педагагічная характарыстыка класнага калектыву |
Гурын Н.У. |
|
|
Работа з рэзервам кадраў Здароўезберагаючае асяроддзе ўстановы адукацыі як сродак забеспячэння аховы і ўмацавання здарояў вучняў |
Камера Л.М. |
|
|
МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук Сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі і электронныя сродкі навучання як фактар павышэння якасці адукацыйнага працэсу |
Лістапад |
Хвалько С.А. |
|
МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук Інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі і арганізацыя вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў |
Ламаносава Т.Г. |
|
|
МА настаўнікаў пачатковых класаў Асаблівасці арганізацыі, кіравання і кантролю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў з выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнет-рэсурсаў |
Івашка А.З. |
|
|
Праблемны семінар Фарміраванне этнакультурных кампетэнтнасці педагогаў |
Гурын Н.У. |
|
|
Удзел у раённай НПК педагогаў “Асоба. Адукацыя. Грамадства” |
Гасціло Т.В. |
|
|
Творчая група педагогаў-наватараў Узаемасувязь эфектыўнага педагагічнага і інавацыйнага вопыту |
Снежань |
Гурын Н.У. |
|
Метадычны савет Метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі |
Гасціло Т.В. |
|
|
Правядзенне фестывалю навацыі “Нашы поспехі і дасягненні” |
Гурын Н.У. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў Кантрольна-ацэначная дзейнасць на вучэбным занятку. Выкарыстанне рэфлексіі ў адукацыйным працэсе. |
Гасціло Т.В. |
|
|
Работа з рэзервам кадраў Дыягностыка лідарскіх якасцей педагогаў, якія састаяць у рэзерве |
Харуцкая С.А. |
|
|
Пастаянна дзеючы семінар “Удасканаленне арганізацыі адукацыйнага працэсу як умовы для дасягнення якаснай адукацыі” Выкарыстанне ЭСН у адукацыйным працэсе |
Гасціло Т.В. |
|
|
МА класных кіраўнікоў Роля сям’і і школы ў далучэнні падлеткаў да здаровага ладу жыцця |
Студзень |
Мамончык І.В. |
|
Творчая група педагогаў-наватараў Прэзентацыя ўзораў эфектыўнага педагагічнага вопыту |
Гурын Н.У. |
|
|
Метадычная дэкада Інавацыйныя падходы і выкарыстанне ІКТ у адукацыйным працэсе |
Гасціло Т.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў Дыферэнцыраваная і індывідуальная работа з вучнямі па ліквідацыі прабелаў у ведах вучняў |
Люты |
Гасціло Т.В. |
|
Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў Арганізацыя і правядзенне класнай гадзіны. Тэхналогія падрыхтоўкі |
Гурын Н.У. |
|
|
Пастаянна дзеючы семінар “Удасканаленне арганізацыі адукацыйнага працэсу як умовы для дасягнення якаснай адукацыі” Выкарыстанне сэрвісаў Веб 2.0 у адукацыйным працэсе |
Сакавік |
Камера Л.М. |
|
Работа з рэзервам кадраў Забеспячэнне бяспечнага адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі |
Камера Л.М. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых спецыялістаў Абмеркаванне матэрыялаў стажорскай практыкі |
Гасціло Т.В. |
|
|
МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук Асаблівасці работы з адукацыйна матываванымі вучнямі |
Хвалько С.А. |
|
|
МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук Эфектыўныя метады і прыёмы рашэння практыка-арыентаваных заданняў і заданняў з міжпрадметным зместам на розных этапах і ўзроўнях навучання |
Ламаносава Т.Г. |
|
|
МА настаўнікаў пачатковых класаў Арганізацыя работы з адукацыйна матываванымі вучнямі на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі |
Івашка А.З. |
|
|
Творчая група педагогаў-наватараў Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці за 2020/2021 н.г. Планаванне работы на 2021/2022 н.г. |
Красавік |
Гурын Н.У. |
|
Тыдзень маладога спецыяліста |
Гасціло Т.В. |
|
|
Кансультатыўны пункт для маладых і пачынаючых класных кіраўнікоў Аналіз выхаваўчай работы ў класным калектыве |
Гурын Н.У. |
|
|
Метадычны савет Самаадукацыя як сродак развіцця прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў Абагульненне вопыту работы педагогаў (Крупко Г.У., Дзедавец А.У., Врублеўская І.Г.) |
Гасціло Т.В. |
|
|
ІМН па правядзенні выніковай атэстацыі вучняў і выпускных экзаменаў |
Май |
Камера Л.М. |
|
МА класных кіраўнікоў Аукцыён педагагічнага вопыту |
Мамончык І.В. |
|
|
МА настаўнікаў прыродазнаўча-матэматычных навук Прафесійна-асобасныя крытэрыі ацэнкі паспяховасці педагога |
Хвалько С.А. |
|
|
МА настаўнікаў гуманітарнага цыкла і грамадскіх навук Творчая лабараторыя настаўніка |
Ламаносава Т.Г. |
|
|
Пасяджэнне МА настаўнікаў пачатковых класаў Падвядзенне вынікаў работы МА за 2020/2021 н.г. |
Івашка А.З. |
|
|
Работа з рэзервам кадраў Выкананне працоўнай і выканаўчай дысцыпліны ва ўстанове адукацыі |
Камера Л.М. |
|
|
Анкетаванне педагогаў па выяўленні эфектыўнасці арганізацыі метадычнай работы і фарміраванні праблемнага поля на 2021/2022 навучальны год |
Гасціло Т.В. |
|
|
Пасяджэнне МС Аналіз метадычнай работы ў 2020/2021 н.г. |
Чэрвень |
Гасціло Т.В. |
Атэстацыя педагагічных кадраў |
|||
|
Правядзенне выбараў атэстацыйнай камісіі |
19.09 |
Камера Л.М. |
|
Афармленне вугалка па атэстацыі педагагічных работнікаў |
Верасень |
Старшыня АК |
|
Інструктыўна– метадычная нарада для членаў атэстацыйнай камісіі па арганізацыі атэстацыі педагагічных кадраў у 2020/2021 навучальным годзе. Знаёмства педагагічных работнікаў з нарматыўнымі дакументамі па атэстацыі, кваліфікацыйнымі характарыстыкамі |
Верасень |
Гасціло Т.В. |
|
Правядзенне кансультацый для педагагічных работнікаў па пытаннях правядзення атэстацыі |
Па меры паступлен-ня заяў |
Гасціло Т.В., старшыня АК |
|
Разгляд заяў аб атэстацыі на вышэйшую, першую, другую кваліфікацыйную катэгорыю |
Па меры паступлен-ня заяў |
Старшыня АК |
|
Выдача накіраванняў педагагічным работнікам на здачу кваліфікацыйнага экзамена |
На працягу 3 дзён пасля зацвяр-джэння загадам |
Старшыня АК |
|
Азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з графікам (дапаўненнямі да графіка) атэстацыі |
У адпавед-насці з пададзены-мі заявамі |
Старшыня АК |
|
Складанне і ўзгадненне з атэстуемымі педагагічнымі работнікамі праграмы вывучэння яго прафесійнай дзейнасці |
Па індывіду-альным плане |
Старшыня АК |
|
Індывідуальнае азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з патрабаваннямі да кваліфікацыйнай катэгорыі |
У адпавед-насці з пададзены-мі заявамі |
Старшыня АК |
|
Фарміраванне экспертных груп па вывучэнню педагагічнай дзейнасці атэстуемага |
Згодна з праграмай вывучэння |
Старшыня АК |
|
Узгадненне з атэстуемымі педагагічнымі работнікамі форм прадстаўлення вопыту работы |
Згодна з праграмай вывучэння |
Старшыня АК |
|
Суразмовы, індывідуальнае кансультаванне атэстуемых педагагічных работнікаў |
Згодна з праграмай вывучэння |
Камера Л.М., старшыня АК |
|
Вывучэнне прафесійнай дзейнасці атэстуемых педагагічных работнікаў |
Згодна з праграмай вывучэння |
АК |
|
Сістэматызацыя і абагульненне вынікаў дзейнасці атэстуемых педагагічных работнікаў. Падрыхтоўка матэрыялаў па выніках вывучэння педагагічнай дзейнасці атэстуемых. |
Згодна з праграмай вывучэння |
Старшыня АК |
|
Падрыхтоўка характарыстыкі на атэстуемых педагагічных работнікаў |
Згодна з праграмай вывучэння |
Старшыня АК |
|
Азнаямленне атэстуемых педагагічных работнікаў з характарыстыкамі |
За тыдзень да атэстацый-нага субяседа-вання |
Старшыня АК |
|
Пасяджэнне атэстацыйнай камісіі |
Згодна з графікам атэстацыі (дапаўнен-няў да графіка атэстацыі) |
Старшыня АК |
|
Падвядзенне вынікаў работы АК |
Май |
Гасціло Т.В., старшыня АК |
Вывучэнне, абагульненне эфектыўнага педагагічнага вопыту |
|||
|
Выкарыстанне мультымедыйных прэзентацый і ЭСН у выкладанні тэхнічнай працы як сродак павышэння эфектыўнасці адукацыйнага працэсу |
Красавік |
Крупко Г.У. |
|
Фарміраванне ў вучняў асобаснай і сацыяльнай ідэнтычнасці на традыцыях і каштоўнасцях беларускага народа ва ўрочнай і пазаўрочнай дзейнасці |
Дзедавец А.У. |
|
|
Фарміраванне этнакультурных кампетэнцый сродкамі музейнай педагогікі |
Врублеўская І.Г. |
|
Павышэнне кваліфікацыі і самаадукацыя педагогаў |
|||
|
Павышэнне кваліфікацыі настаўнікаў-прадметнікаў (у адпаведнасці з планам) |
На працягу года |
Гасціло Т.В. |
|
Узгадненне тэм самаадукацыі настаўнікаў на пасяджэнні МС |
Верасень |
Гасціло Т.В. |
|
Прэзентацыя матэрыялаў самаадукацыйнай дзейнасці на пасяджэннях МА |
Красавік |
Кіраўнікі МА |